søndag 12. april 2009

påskeferien er snart slutt







Det er rart hvordan dagene fyker avgårde når man har det hyggelig. Det ble ingen fjellpåske for meg i år, men jeg har storkost meg likevel. Mye sosialt, kino, middager, langsomme frokoster, bok, film, turer i skogen, småtestet svaskoene , vin, badekar og ja..egentlig veldig mye veldig bra. Denne påsken vil helt klart gå inn i historien som en av de beste og hyggeligste :)


Her er noen bilder fra besøket hos Harald og Maria i Hyggen. De tok oss med opp på ett klatrefelt rett i nærheten av der de bor. Sola skinte og været var nesten like bra som utsikten. På toppen hadde vi pølsegrilling før vi forsøkte oss på litt klatring. Dag hadde sine første forøk med fjellstøvler og jeg er imponert over at han kom opp. Jeg pingla ut :( Får ta det igjen senere kanskje :)
Det har ikke vært tid til så mye kreative sysler disse fridagene, men det kommer nok :)
Nyt våren alle dere der ute :) La dagene bli gode :)

Ingen kommentarer: