søndag 22. mars 2009

produktiv og morsom messe/trefflørdag








Det ble en travel og morsom dag i går. Messe og treffhelg på exporama sto på programmet. 3 glade jenter, hvor den ene var meg, satte kursen mot Hellerudsletta. Siden vi skulle på treff var bilen velfylt allerede før messe. Det er forresten ikke noe særlig med trillekoffert over sølete leire og is :) ...Både en stempelputekofferten uten lokk og en papirboks havna i søla før vi klarte å trille oss inn på treffområdet. Det var allerede fullt av folk når vi kom ca. 15 min. etter åpningstid.


Butikkene på messa var også godt besøk. Det var såpass lange køer at det var deilig å kunne gå inn på treffområdet og heller lage litt. Jeg klarte å få handlet noe likevel da...det ble både ark og stempler og bittelitt pynt :) Dessuten hadde Kari med seg både tusjer og oppbevaring og limpåfyll til meg..så egentlig handlet jeg mer enn hva jeg la igjen på selva messa :)


Treffet ble superkoslig..vi havnet ved siden av Mette og søstra hennes og fikk både skravlet og servert boller. Ann Kristin fikk laget flere Lo'er. kari lagde ett par flotte kort, og jeg imponerte meg selv med å lage 6 kort innimellom shopping, kikking og skravling.


Jeg fant to jule/vinterstempler fra Whiff of joy på Papir i hjerte til halv pris. Siden jeg er med på en utfordring hvor jeg skal lage 4 julekort i mnd passet dette ypperlig. Jeg fornyet også vinterstempelsamlingen min med en herlig snømann gudrun har tegnet. Denne fant jeg på happy hobby. Alle disse stemplene fikk jeg brukt i går.


Shorty and friends hadde også stand. jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilket guttestempel derfra og endte opp med 2 stk. jeg veit ikke helt hva jeg synes om de sære øya så solbriller var greit...men tenkte disse passet til guttekonfkort..så da ble det ett par slike.

En av utfordringene på kvelden var å lage kort med andre bretteteknikker. Ett av kortene som la fremme inspirerte Kari..og siden jeg ikke kunne la Kari herme alene, lagde jeg ett slikt jeg også :) Vi valgte litt ulike lukkemekanismer da.. :) Kari hadde en super en med bånd, mens jeg valgte magebelte. Jentestemplet er fra Northstar. De hadde forresten fått inn flotte gutte/mannestempler også... :) Herlig...


I dag blir det ingen messe. I dag skal jeg bare slappe av og kose meg i sola :)




7 kommentarer:

Nina sa...

Wow, kjempe flotte kort du laget i går. Og jeg er imponert over at du klarer å lage så mye på ett treff, jeg klarer aldri mer enn toppen på 3 :)

Norunn sa...

wow! du har jo vært virkelig produktiv på treff! også så flotte kort du har laget! :D

Monica sa...

Så effektiv du var, og for noen flotte kort! Var hyggelig å hilse på deg på messen (selv om jeg vel egentlig ikke hilste sånn ordentlig på deg, he he). Høres ut som dere koste dere veldig. Ha en fin og rolig søndag *klem*

Eva Helen sa...

WOW her var det mange flotte kort du har laget!

Mette H sa...

Hei Marit! Og takk for i går! Det var superkoselig at du og venninnene dine dumpet ned på bordet vårt...
For en inspirasjonskilde du er! Så dyktig og så produktiv! :o)
Vet du hva? Jeg har opprettet blogg! Jeg trengte bare et lite spark... ;o)
Men jeg skjønner ikke helt hvordan man får tekst og bilde pent inn i samme innlegg... Må nok forske litt mer på det. Men nå må jeg legge meg!

Lena Katrine sa...

Hei Marit!

Koselig å hilse på deg på messa :o)
Og så produktiv du var a gitt!

Har du en e-post adresse jeg kan nå deg på?

Klem, Lena Katrine

Anonym sa...

Så flotte kort! Likte spesielt godt de to øverste, utrolig tøffe :D