lørdag 7. februar 2009

Nytt sommerfuglstempel



Jeg har kjøpt meg nytt stempel. Det måtte jo testes og jeg har laget tre kort mens snøen har lavet ned her. Motivet er fra crafty individuals, kjøpt på papirplaneten og jeg har brukt stazon i ulike farger på motivene.
Det har forresten vært utrolig deilig med en hjemme-lørdag. Dina hadde klart å spise plast for ett par dager siden og ble litt ugrei i systemet, så jeg har ikke turt å reise fra henne. Men, vi gikk en lang tur på morgenen i dag, og det ser ut til å ha gått veldig bra. Uka har vært av maratonslaget med mye sykdom på jobb og desto flere vikertimer på oss som ikke var syke, kursing både dag og kveld, og sosiale happeninger...Februar blir hektisk, men nesten alt er hyggelig, så da går det vel bra :)

3 kommentarer:

Hanne sa...

Så flotte disse var og for et nydelig stempel. Jeg er jo så glad i sommerfugler jeg vet du:)

Fortsatt god helg!
Klem Hanne

Unknown sa...

Så flotte kort igjen, Marit. Jeg kjøper gjerne noen igjen, det nederste var kjempefint! Også kunne jeg trenge noen tags ala putte på smågaver og sånn...... Nå er det ikke lenge til vi flytter- og da kan du komme kjørende på overnattingsbesøk

Berit sa...

WOW!!!! Så herlige sommerfugler!!
Det er nå budsjettet skulle vært bittelitt større ...*fnis*

Utrolig hva disse voffsene finner godt... Bra det ser ut til å gå greit!!

Lørdagshilsen