lørdag 20. desember 2008

julete Sara

Hurra. Nå har jeg jammen ferie. Sovna som en stein i går kveld og gleder meg som en unge til å legge bort jobb og få tid til å kose meg med jul.

Jeg har fått laget flere kort. Mange av de venter på å bli scannet og komme seg ut med postombæringen. I november og desember har jeg laget 60 julekort og med 40 fra tidligere i år blir det jammen en pen bunke ut av det...ingen er like heller....puh...:)

Det er gøy å se hvordan man endrer stil etterhvert også. Jeg var innom gamle album i går og kikket på mine tidligste kort. Det er ikke alt jeg er like stolt over :) Det som er mest utrolig med denne hobbyen er at jeg aldri blir lei. Ett par dager uten papirlek og jeg kjenner lengselen etter hobbypulten er der. Tenkte jeg skulle få koblet opp printeren min og få scrappet noen sider i jula også. Det hoper seg opp med bilder og en del av dem fortjener å komme inn i album.

2 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Nydelig julekort, atter engang:-)
Det var ikke småtteri du har klart å lage i løpet av året....Jeg er imponert!!..og spesielt når jeg vet hvor flotte kort du lager:-)

Ha en super helg.

Anonym sa...

I like your blog