onsdag 8. oktober 2008

syngende engler



Noen stempler blir hyppigere brukt enn andre :) Disse englene fra Whipper snapper er blant de velbrukte. Jeg er så glad i disse sjarmerende syngedamene :) Denne gangen skal de få pryde ett julekort. jeg har brukt de samme papirene som på forrige kort. Noe fra MF og noe fra 3ndy paper. God jul teksten er fra en plate jeg har kjøpt på panduro.


Og forresten..Tusen takk for alle kommentarer. Dere som har lurt på det smarte oppbevaringssystemet jeg har for umonterte stempler. Her er det:
Denne finnes i to størrelser. Det som er mest genialt er at de kan lukkes helt slik at stempler som fester dårlig bare detter ut i permen. Disse har ikke all mulige andre unødvendige typer glidlåser og oppbevaringslommer. Puhhh.... De er enkle og tar liten plass i bokhylla. Jeg har 6 stykker av de store nå, 2 små..og med 3 store til så blir systemet mitt superryddig og med kapasitet til enda flere av de umonterte hehe :)
Disse er kjøpt på papirplaneten.

1 kommentar:

Norunn sa...

enda et nydelig kort!
Den stempeloppbevaringen var genial...tror jeg kanskje skal satse på noe sånt når jeg nå kommer meg gjennom denne shoppestoppen :S