lørdag 6. september 2008

noen ganger blir det bare slik



Her om dagen rydda jeg i restapapirene mine. Kartong og mønsterark ble sortert etter farger i papertakere. I dag dukket jeg ned i mønsterpapir-restene og dro fra beige og lilla nyanser. deretter ble det den samme dukkerten ned i restakartongen. Ett panel ble montert opp og motiv + tekst malt i matchende farger. Alt var bare idyll. Alt var bare idyll til jeg skulle montere det. uansett hvordan jeg vendte på motivet og teksten ble det ikke bra. teksten ble rett og slett for stor til at jeg kunne få passert den uten at det så rart ut. Akkja tenkte jeg..fjernet motivet og la kun teksten oppå alle panelene og kartongstrimlene som var stiftet sammen. hmmm...var neste tanke. Her blir det to kort. Teksten fikk stå alene denne gangen. Motivet lå montert og fargelagt og bare ventet på tur.
Her passet det plutselig med komplimentærfarger. Bort med det beige og frem med gult. Enda ett dykk i restepapirer...
Også hadde jeg plutselig to kort :)
God lørdag

Ingen kommentarer: