lørdag 30. august 2008

snart i mål med julekortene :)



Ett til med de samme fargene og enda en hangler fra HegeT :)


I helgen er det messe. Jeg telte på knappene om jeg skulle være med, men endte til slutt opp med en hjemmehelg. Det tror jeg var lurt. Jeg er både sliten, og har mye å gjøre hjemme. Det hadde fungert dårlig å utsette det også: Det blir travle uker fremover med både møter og ansvar for studenter som er ute i praksis. men i dag :) -Jeg har fått vasket 4 maskiner med klær, klipt bikkja og hentet pulsklokka på posten. I kveld blir det pizza med venninner og barn. Voksenpizzan får på seg fyll av skogsopp og bacon. Det blir digg. Vi var i skogen i går og plukket ca 8 liter med matrisker, gul trompetkantarell og steinsopp.
Her er klokka som kom i dag. Stilig eller hva :) Nå gjenstår det bare å lære seg å bruke den. :)


1 kommentar:

aase sa...

Åhhh du er så grei som viser fram alle disse julekortene du!!!! Jeg henger laaaaanggt etter!!!

ble jo ikke treff på meg heller Marit!! Hadde glemt at jeg hadde lovet en barnevakt jobb ,så her er to ekstra barn ihelgen!! Ingen kortlaging el scrapping på meg, jeg maler og gjør hagearbeid!!

Jeg skal jammen inn her etter inpsirasjon når jeg starter igjen med julekort!!


Ha en nydelig søndag!!

Klem Aase