torsdag 19. juni 2008

snart ferie og ny scanner :)

Jeg ble jammen ferdig med alle karakterer i år ogsså. Det er rart med det, når alle karakterer er satt siger roen veldig sakte innover meg. ført er jeg super-rastløs en dag eller to..også går all luft ut av den berømte ballongen. Nå er jeg lufttom. Helt lufttom. Forkjølelse er på plass og energien på bunn-nivå. Godt det bare er to dager igjen med jobb før det blir en lang og god ferie.

Til helgen reiser jeg til Grønolen på Beito Jeg skal ta med bok, gå små turer og bare slappe helt av.

Jeg har bestilt meg ny scanner nå også. jeg er så lei av atl alt blir uskarpt med en bitteliten knapp eller lignende på den jeg har nå. Ikke så gøy å sende fra meg uskarpe bidrag til DT på hobbyhimmelen heller. Jeg glder meg til den er på plass. Samtidig får jeg utstyr til trådløst nett slik at jeg kan bruke den bærbare jobbmaskinen her hjemme i sommer :) Det blir stas.


Jeg har ikke fått laget så mye i det siste, men her er noen bidrag jeg har hatt liggende på sidene hos Hobbyhimmelen.






2 kommentarer:

Kari sa...

Flotte kort du lager. :)
Jeg er bare litt nysgjerrig, hva
slags scanner har du bestilt? Vurderer og kjøpe en ny selv, så jeg leter rundt.

Anonym sa...

flotte kort du har laget