søndag 22. juni 2008

ferietid :)

Gresset ute har blitt irrgrønt og det er sommer og ferietid. Jeg klarer ikke helt å forstå det ennå. Jeg har vært så sliten at skuldrene har vært klistret opp til ørene og tankene har spunnet rundt i hodet som en liten orkan. Det er alltid slik ved innspurten av skoleåret. I år ble det ekstra hektisk med Nederlandsbesøk og elevbedrift samtidig som årsprøver og temehafter skulle evalueres. Jeg har satt 150 karakterer og begynt å planlegge neste års sto-prosjekt.. men nå er det ferie. 7 uker med fri. jeg innledet i helgen med en tur til grønolen. Vi var 30 stk på tur. Heldigvis delte jeg leilighet med to gode venninner og to søte småjenter. Det ble moderate turer, moderate mengder vin og skuldrene sank ned på ett mer normalt nivå. Nå begynner jeg å falle til ro igjen og i morgen skal jeg nyte å gjøre ingenting. bare tusle rundt og smårydde og bare la dagen suse. det gleder jeg meg til.

Koret under er ett bidrag til kortomania på scrapping.no. Jeg fikk ikke mange stemmene, men jeg liker iallefall kortet godt selv :)



Ingen kommentarer: