mandag 30. juni 2008

det nærmer seg jul :)

Jeg har som ambisjon å lage 5 julekort hver mnd. I mai kokte det bort i den berømte kålen, men nå på morran i dag har jeg kommet i mål for julini allefall.






Ellers suser dagene avgårde. Jeg har en wenche venninne på besøk noen dager nå. Vi gikk sammen på lærerskolen, og hun er den eneste jeg fremdeles har kontakt med derfra. I går var vi invitert på båttur og koste oss på fjorden hele dagen. I dag vet jeg ikke helt hva vi skal. Det holder kanskje å begynne med litt kaffeservering :) Skulle ikke forundre meg om det blir en liten bytur heller :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja, denne måneden kan du kalle det jul i Juli :) Men å si at det nærmer seg jul synes jeg er å ta i!! Kos deg med sommeren litt til du :)

Anonym sa...

Det var kjempe fint! Så enkelt og enda så lekkert!

Alicia82