søndag 13. april 2008

Paperbag studio




Dette har vært en vannvittig travel helg med både bryllup, vennebesøk, kino og ett lite kortkurs.




Fredagen var rolig. Fikk vært litt husmor og ordnet nye bunadsko før lørdagens bryllup fetter Martin giftet seg med Nan og jeg føler meg nesten litt medskyldig i denne begivenheten. Jeg arrangerte turen hvor de møttes for første gang, og kvalifiserer ikke det så vet ikke jeg :) Det ble ett vakker bryllup. Som nesten alltid er jeg i -siste-liten-med-det-meste...Før bryllupsoppmøte rakk jeg både å få laget kort, luftet og levert hund til hundepasser, drukket kaffe med nabo. handlet meg litt mat og pyntet og ordnet meg selv :)




I dag var det godt å sove lenge. Ett varmt karbad i regneværet kjentes godt før Ann Kristin stakk innom for å levere noe saker. En halvtime senere kom Kari og Grethe. De hadde vært på konsert i Oslo og kom innom meg før de dro videre hjem til Sogndal. Da ble de tett lite kortkurs her. Kari, som har papirplaneten, hadde også tatt med litt kartong og andre godsaker til meg :) Rene julaften. Glemte jo å fortelle at jeg fikk noen supersøte stempler og litt annet digg fra hobbyhimmelen på lørdag også :)


Hundepasser vasket og klipte Dina mens hun var på besøk. Stakkars..nå ser hun ut som en enorm rotte..men tror det var godt å få av litt pels for den var både møkkete og flokete. Som takk for hjelpen inviterte jeg hundepasseren på kino og vi har sett Varg Wem i dag. ja..også har mamma bursdag, så jeg var der en tur også..puhhh..


I morgen er det bare en helg vanlig jobbdag.


Kortene denne gangen er inspirert av en tråd på ett nettforum hvor vi diskuterte og etterlyste de mer arsty kortene. Det fikk meg til å ta frem noe annet enn fargeleggings-stempler og da ble det ett par kort med paperbagstudio-stempler i stedet. Det grønne lagde jeg på minikurset vi hadde i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Phuh, det hørtes ut som en travel, men allikevel koselig, helg! Håper du har det fint!