søndag 27. april 2008

messeshopping :)

I dag har jeg vært på stempescrapmesse i Skredsmohallen og budsjettet mitt ble overskredet voldsomt :) men så mye flott jeg endte opp med. Stempler og dies og enda flere stempler, og papirer og kartong og pynt og grungeboard og flere stempler og perfect pearls og stempelputer og bånd og enda noen stempler..og..ja..i det hele tatt :) Det ble julaften x 100. Minst.

Jeg er så glad Ann kristin skulle i utdrikningslag i går, slik at det ble messedag i dag i stedet. Så mye mindre kaotisk. det var så kos å gå rundt og småprate med kjente, og bare kikke på alt jeg hadde lyst på. -også handle blittelitt av det da *rødme*

Her er bilder av fangsten...
















5 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så masse flott du har shoppet! Hyggelig å hilse på deg også!

Unni sa...

Flott shopping...her har du masse og kose deg med

Ruth sa...

Kjempefin shopping! :)

Lene S sa...

oooo så mye lekkert du har fått deg :o) Takk for sist, det var kjempehyggelig å snakke med deg! :o)

Anonym sa...

Du verden, det ble visst en dyr søndag allikevel, til tross for at du sa at du skulle være fornuftig..... Sikker på at det blir mange flotte kort ut av dette!