søndag 30. mars 2008

Award

NinaHP ga med en award her. Veldig koslig det du skrev om meg Nina. :) og med en kortlaging som hobby er det veldig kjekt når samboern er en hund og ikke en mann ;)







Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

Så er det å finne noen som ikke har fått denne allerede :)



Aller først Snuppeline . Hun lager kort med de nydeligstefarger og har lenge vært en av de jeg ser opp til som kortlagere. jeg fikk byttet til meg en ATC av henne og den kikker jeg på til stadighet. Snuppeline er en fighter med masse livsvisdom og titt og ofte deler hun levende tekst som går rett i hjertet til de fleste av oss.



Gry sitter ofte og pusler og skravler og før jeg vet ordet av det så har hun kreert de lekreste kort. Jeg husker særlig ett sommerfuglkort med vellum og tusj på baksiden. Nydelig. Gry stilte også med husvære for meg da jeg skulle på treff på skedsmokanten. Slike kreative og levende jenter vokser ikke på trær :)



Helle er en grepa dame som jeg fikk kontakt med på scrappingforumet og nå sitter vi jammen i samme designteam. Jeg har aldri møtt Helle, men jeg synes nesten jeg kjenner både henne og familien gjennom alt det flotte hun lager. Alle albumsidene er velkomponerte og med utrolige fargesammensetninger. Alltid akkurat passe med "dill-dall" Gjennomført, lekent og personlig. Jeg håper virkelig jeg får treffe deg snart Helle.



Maria gir os neppe så mye inspirasjon i forbindelse med papirhobby, men desto mer når det gjelder å ordne og fikse og plante i hagen. Jeg hadde ikke helt forestilt meg at Maria var så interesert i hage. Jeg hadde jo nesten trodde det bare skulle bli noen renskurte svaberg og noen bolter rundt omkring :) der tok jeg feil og nå er jeg overbevist om grønne fingre og gener fra en landskapsarkitekt. Jeg gleder meg til å følge med i bloggen etterhvert som våren kommer og det virkelig begynner å spire og gro.



Til sist enda en dame jeg aldri har møtt, men jeg er stadig innom bloggen hennes. Tove leker med magnolia og lager de nydligste kort. Nå har hun også heklet utrolig skjønne blomster som hun har pyntet kortene med. Fargene er så samstemte og vakre. tusen takk for at du deler det du lager med oss Tove :)

Ingen kommentarer: