lørdag 8. mars 2008

inspirert av vår




Det har skjedd lite på bloggen de siste ukene. Det er nok ett tegn på at det er travle dager fulle av andre aktiviteter. I allefall har de vært fulle av jobb. -Og ved siden av jobb har det vært DT-oppdrag fra hobbyhimmelen, helgehyttetur med venner til fjells og annen sosial aktivitet :) veldig mye kos.


Nå går det mot lysere tider og det merker jeg i fargevalget mitt. Jeg har lyst til å leke med klare og sterke og vårlige farger igjen. Det bærer mine siste to kort preg av. Øldama er fra art impression og magnoliajenta med benken er fra de nyere magnoliastemplene. Ved siden av stemplene har jeg fått brult mine nye cuttlebugborder, og de gikk supert gjennom sidekicken :) Jeb var litt spent på det :) de var faktisk omtrent like tykke som sisslitz slik at jeg ikke trengte å bruke noen form for konverter :)

2 kommentarer:

Aud sa...

Så herlige kort! Deilig med masse farge! =D

har du fått med deg utfordringen i bloggen min? (Favoritt utfordring)

Conny sa...

Flotte kort kort du har fået lavet man kan godt se de lyser af forår.Det vender jeg også.