mandag 28. januar 2008

Utfordret

HegeT, Nina og Linn har utfordret meg til å fortelle syv ukjente ting om meg selv :) Jeg skulle egentlig sendt utfordringen videre, men så langt jeg har skjønt er de jeg kunne utfordret allerede fått utfordringene..så da få jeg la denne grenene stoppe hos meg :)

Mine 7 ting
  1. I min ungdom var jeg en ivrig syklist. Som 13- åring syklet jeg til fra Hønefoss til Levanger på 5 dager, og da jeg var 15 tok jeg en dagstur ned til Sandefjord. (riktignok tok jeg toget hjem igjen)
  2. Jeg er veldig glad i Fanta lemon og Gin
  3. Jeg er fryktelig makelig og kjører rundt med takstativet på bilen hele året selv om jeg bare bruker det i skisesongen
  4. Jeg har jobbet i teppebutikk, som daglig leder i en tapetbutikk, som badevakt, i oppvasken på pers, i klokkebutikk, i to forskjellige fabrikker, som dagmamma, i barnehage, på campingplass og i gartneri...
  5. Jeg tangerte Norgesrekorden i knebøy da jeg var 15 år med 130 kg. (og det tok jeg i 10 rep.)
  6. Jeg kjeder meg fort, og blir ofte rastløs i selskap med mange ukjente.
  7. Bikkja mi har vært min beste samboer :)

Ingen kommentarer: