søndag 25. november 2007


Her er tempoet fremdeles høyt og siden sist har jeg i allefallvvært på kino og sett ulver mot lam og elizabeth, vært sosial med venner, hatt en kurskveld om selvbildeutvikling og sosio-emosjonelle vansker og ett kortkurs i Oslo. og fremdeles står det på huet på jobben med mye sykefravær og bunker rettinger og elevoppfølginger.
Denne helgen er messehelg. Jeg er bare med på en messe i året og det er i hjembygda mi. Da tar jeg med meg mengder av kortstæsj og sitter og lager kort mens sambygdingene drikker kaffe. spiser vafler og snakker med gamle kjente. Er jeg heldig selger jeg noen kort også :) I går tror jeg at jeg solgte hele 5 stk :D Så det blir mest sosialt. Også jeg får noen forespørsler om kurs.
Det som er litt ekstra hyggelig nå er at jeg blir stadig kjent med flere andre som liker å lage kort. Ei scrappevenninne, Ann Kristin har også begynt med kort og Tove som har gått på barneskolen sammen med meg har blitt helt i hundre hun også. Liv Hege som egentlig er en venninne av en venninne blir gjerne med om vi har en kortkveld. Grethe og Anne Kristin og Laila slenger seg med fra tid til annen de også. Det er kjempegøy. Tusen takk til dere alle sammen som er med å inspirerer meg i hobbyen min.
Kortet jeg har lagt ved denne gangen er ett blondekort med en primablomst jeg har fått av Ann Kristin :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Weee - jeg fikk pakke i posten i dag :D SÅ koselig med oppmuntring når jeg sitter med såre øyer etter operasjon på lørdag. Ser litt dårlig enda, så unnskyld meg for evt skrifefeil, gleder meg til å se trykka orddntlig - og puddel på trykk er helt greit ;) Klem fra meg :)