tirsdag 2. oktober 2007

produktive dager :)






Det er høstferie og jeg har masse tid til å kose meg med kortlaging. Nå ligger alt utstyret strødd utover stuebordet i god avstand fra pc slik at tiden blir mer effektiv også :)
Det går mye i varianter av kurskort. I morgen reiser jeg til Sogndal for å ha ett par dager med kurs der. Det blir shabby chic og alkoholblekk. Gleder meg. Senere i høst skal jeg ha julekortkurs for husflidsforeningen i Hedal og ett par kurs på stempelscrapmessa.
Dette blir knall :)

5 kommentarer:

Stine sa...

Så lekre kort du har laget igjen! Liker stilen din veldig godt, herlige farger sammen, og flotte stempler+pynt du bruker! Fikk lyst til å ta fram fotostemplene igjen nå! :)

Louise sa...

Masse lekert det var kommet her i bloggen, vi har høstferie i neste uke så det gleder jeg meg til:-)

Beata Ewa sa...

Disse kortene var rålekre, Marit - likte de kjempegodt!
Jeg hadde egentlig planer om å lage julekort nå med jeg tror at jeg må finne fram fotostemplene mine :-)

Ha en riktig god dag!

Anonym sa...

Kjempelekre kort du har laget.

Eli sa...

Du, kan du fortelle meg om du blander alkoholblekk med noe, sprayer du, eller?
Er så glad i disse kortene dine, og har prøvd litt selv, men får liksom ikke noe dreis på det.

Du er så flink med teknikker og farger, Marit