torsdag 19. juli 2007

to grid herrekort og ett gratulerer-kort




Litt lei ab magnoliakort om dagen og fikk lyst til å lage noe helt annet.
Sommerfuglen på det rosa kortet er fra penny black. Papiret er fra BG. Bokstavene er trykket ut med QK. Helt enkle linjer, men med dekorativt papir så synes jeg det gjør seg godt.
De to gridkortene har motiv fra platene til Kari. På Skedsmotreffet kjøpte jeg flere plater av henneog de fikk jeg testet ut deler av nå. Grid passer så godt til herrekort synes jeg. Har stemplet med memories på glossy på disse kortene.

4 kommentarer:

Annie S sa...

Så fine kort du har laget Marit. Alltid koselig å titte innom her :)

Kirsten sa...

Så fine kort :D
Jeg kom innom for å hente litt inspirasjon til et bursdagskort til en mann, og jamen fant jeg det ;)
Takk!

Beata Ewa sa...

Her kom det masse fint i det siste! Kjempefine mosaikk-kort! Falt helt for design-oppdraget ditt - det var aldeles nydelig!!
Ha en fortsatt god sommer!!

Klem :-)

Anonym sa...

Det jakt kortet var bare helt nydelig!! Hadde passet perfekt til stefaren min. Han elsker og jakte!!! Tar du imot bestilling eller??? Hilsen Kristine (kri5 på scrapping.no)