onsdag 25. juli 2007

Morsomme sommerdager :)




Jeg liker å ha sommerferie :) Det er så deilig å ha dager med mye tid og uten så mye fastlagt program. I går ble det et spontantur til bikuben sammen med Ann-kristin. På kvelden ble det ett lite kortkurs med 4 flinke jenter..
Det ble ikke den mest voldsomme handlingen på bikuben, men fikk kjøpt meg noen ark og litt annet småtteri til stemplingen. Bl. a en pute som gjør stempelmotivet klebrig etter oppvarming slik at jeg kan bruke det til å feste bladgull og glitter på. Jeg rakk ett snarforsøk på den i går, men var litt vanskelig å vite om jeg hadde fått på nok på trykket og motivet ble varmet opp passe lengde etterpå. Her må det nok mer trening til ja :)
Det øverste kortet er ett mosaikk-kort med perler og mikroglitter (ta på glitterbrillene) . Teksten embosset i gull. De to andre ble ganske enkle rett og slett fordi jeg synes arkene var så dekorative i seg selv at de ble finest når det var litt enkle :)


Ingen kommentarer: