onsdag 18. april 2007

Flere konf-trykk jeg har fått i posten. Det er jo så lurt å få byttet til seg trykk:). Mye mer morsomt å lage ting med nye motiver. Til dere som venter på trykk fra meg så ligger konvoluttene halvklare her. Jeg har bare noe mer som skal oppi først.

Her har jeg malt med distress og lagt på både touchliner og glassveske her og der. Så kortet er litt mer skinnende enn hva som kommer frem etter scanning. og flekkene er på svanneren og ikke kortet..Sukk...trodde jeg hadde fått ren den glassplata jeg.

Om noen vet hvem som har produsert dette stemplet også hadde jeg blitt glad for info :)

I kveld er jeg ganske sliten. Det er stadig kveldskurs og denne gangen har jeg undervist i ulike typer syndromer og har også vært innom 1. hjelp og CP. Det skal bli innmari godt å komme seg under dyna etterhvert. Heldigvis har jeg en rolig dag foran meg i morgen :)

Til Helle: Det blir nok date på fredag også :D

3 kommentarer:

Helle sa...

Kult! Du får holde meg oppdatert! Lykke til og kos deg!

Anonym sa...

Herlige kort du har laget, i herlige farger.

Anka sa...

Så koselig blogg du har , Marit!
Liker kortene dine. Veldig morsomme de heksekortene.


Anka