tirsdag 9. januar 2007

Travle dager


Aller først vil jeg si det er hyggelig å se at så mange har lagt igjen en mommentar i bloggen min :) Tusen takk alle sammen.

Etter jul har det ikke vært mye tid til papirhobbyen. jeg fikke laget en LO til ett trykk som jeg ikke ble fornøyd og det er neste alt. Bortsett fra ett bursdagskort til en kollega som jeg fikk ferdig i kveld. Kollegaen er en ihuga Chelsea-fan og jeg måtte få frem det i kortet til han. jeg ble egentlig mer fornøyd med selve ideen av kortet enn hva jeg gjorde med teknisk utførelse. jaja. ingen tvil om at dette er hjemmelaget med tanke på han i allefall. Til og med barten er på plass :)Det svarte på kortet er forresten på scanneren og ikke kortet.

Kanskje på tide jeg renser glassplata litt?

-men ikke i kveld :)

Ingen kommentarer: