torsdag 8. mars 2007

Ny teknikk i kveld

Jeg måtte jo forsøke meg på fargeblyanter, tynner og tegnestubber. Det var utrolig morsomt. Jeg forsøkte meg på både akvarell og tykk kartong. Begge deler fungerte bra.
jeg legger ved noe av kveldens produksjon :) Jeg lagde n0en tags med vårlige farger og barnslige motiv fra panduro. Det er leeeenge siden jeg har brukt disse stemplene igjen nå så det ekstra var morsomt å leke med dem igjen. Scanningen blir fryktelig dårlig med en gang jeg forsøker meg på 3-d-elementer på kortene. Akkja...
Tips til andre som forsøker. Kikk på den blå tagsen. Her la jeg to forskjellige farger ved siden av hverandre, før jeg dro de ut med tynneren. Jeg synes det ble ganske stilig :)

Jeg har brukt samme teknikken på Hero Art kortet. Kollegaer har begynt å etterlyse konfirmasjonskort og dette er en sped begynnelse i hvertfall :)

2 kommentarer:

Torunns- fristed sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
Så flotte tags og kort du har laget. Ordentlig vårlig var de.
Ønsker deg en god dag videre og riktig god helg !

Berit sa...

Heisan - trykkene er vel i hus, så når bursdagsfeiringen har lagt seg her i huset skal jeg sette meg ned;) Men mye kan man jo pønske ut mens man serverer pølser og kake ;)

God helg!!
Takk så lenge!
KLEM