søndag 4. mars 2007

Innspurt på tampen av ferien.


Så ble det jammen enda flere kort i dag også.

Magnoliajenta med rose fikk jeg byttet til meg. Hun er utrolig søt. Jeg som nesten aldri bruker lilla har utfordret meg selv. Det ble ikke så aller verst og jeg kan godt utfordre meg selv med lille flere ganger. Hun er trykket på akvarell og fargelagt med distress.






Jeg skjønner jeg lengter etter våren for jeg fikk veldig lyst til å prøve solsikkestemplet en gang til. Denne gangen trykte jeg på akvarellpapir og fargela med distress. Stingene bruker jeg mye om dagen. De er så greie. Nøytrale og samtidig blir det dekorativt.












Etter mye fargelegging av motiver måtte jeg gjøre noe helt annet. Jeg tok distressen og lagde sirkelbevegelser med to farger på fotopapir. Dette ble bakgrunnen til motivet fra norsk stempelblad.
jeg vurderte lenge om jeg skulle ha noe mer pynt, men stoppet med den enkle dekoren. Om noen av dere som er innom har gode forslag ..om jeg kanskje mangler noe her...så si i fra. :) Jeg vil gjerne ha tips og råd.



1 kommentar:

Helle sa...

Heisann! Du har´n! Hihihi. Se bloggen min for detaljer!