lørdag 3. mars 2007

Bytteringen februar.

Jeg deltar på bytteringen inne på rubberstampsforumet. Der er vi fire på samme lag og vi sender ut trykk til hverandre. deretter lager vi to kort med samme trykk. Ett av disse kortene er ett utfordringskort som skal følge visse kriterier. Når alle kortene er laget stemmer laget frem ett av kortene som skal være med å konkurere mot de andre lagene.

Ingen av mine kort kom med til finalen, men laget mitt vant og vinnerkortet var også min favoritt :)


Trykkene vi fikk var fra paperbag studio. Det første kortet mitt ble fargelagt med litt H2O maling på genserene til hovedmotivet. primablosten fikk også litt maling på seg slik at fargen skulle harmonere bedre. Her pyntet jeg med bånd, knapper og drodling.

Utfordringen var å lage ett kort i sort/hvitt/sølv og ikke andre farger. jeg brukte sølv pyntepapir på bakgrunnen og på selve motiver gjentok jeg teksten på genserene. jenta og gutten fikk også ett lag med glassveske slik at de skulle komme frem litt bedre. De små søvlflekkene er metal touch. Til slutt la jeg på ett bånd med litt sølv i, og pyntet med utstansede mlomster og hjerter..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er nå lyggelig eier av det nederste av disse to kortene. :-)