mandag 4. desember 2006

Er så lei av å være forkjøla

Litt av en start på en blogg dette også. Første innlegg og jeg begynner å snakke om sjukdom og at jeg er eli. hvordan skal dette ende :) ?

Men jeg er lei altså. I snart fire uker har jeg hanglet og hostet, trodd jeg har vært på bedringens vei for deretter å bli helt utslått dagen etter. Men i dag er jeg hjemme og tar det med knusende ro. I morgen skal jeg til legen for å sjekke at jeg ikke har fått bronkitt eller noe sånnt.

Det er enda godt jeg liker å lage kort. Da får jeg skjøvet unna litt av rastløsheten også.

1 kommentar:

Iren sa...

Håper du blir snart bra igjen Marit. Ønsker deg god bedring. Og det er jo greit å få ut sykdomsfrustasjonen sin en plass da. Kjempeflott kort du vant 1. premie med glemte å skrive det i et tidligere innlegg hos deg. Jippi for deg.